Tuesday, April 12, 2011

yess final kem berakhir n majlis penutupan.;)

setelah seminggu berkampung d tasik chenderoh,kami pon berkemas utk pulang ke shah alam.aku sgtt excited mase nie sbb xsabar nk pakai baju mangi,nk mandi air bersih,nk tidur lene2,nk makan puas2 n mcm2 lagi.huhuhu.b4 balik kami semue berkemas.kami bekerjasama kemas2 nie,cpt gler kami wt,bkk blk khemh peralatan,kmas khemah tmpt tido,brshkn dpur,brshkn camp site n mcm2 lagi.tp sblm naek bas agak sedih sbnr nye nk tnggl kan tmpat 2 sbb tmpat 2 aku akan ingat sampai bile2.segale kenangan pahit n manis aku kt sane aku x kan lupe kan.BYE CHENDEROH.cewahh.huhu.mase dalam bas tu ape lagi kami semue bantai tidur lahh sampai xmakan.haha xpena aku rase penat sampai mcm tu.kami sampai uitm dalam pukul 7.30 n terus star majlis penutupan.malam tu mknn sedap.kami semue mkn mcm orang xpenah jumpe mknn.haha.sambil mkn setiap tasik kene wt persembahan.mmg terhibur sgtt mlm tu.last day kan.kami semue tangkap gambar utk kenangan.besttttt ;)

No comments: