Wednesday, April 13, 2011

pembersihan

pg sebelum kami dibenarkan balik.kami semue kene kemas,bersih,basuh,keringkan n pulang kan brg2 semue d stor.nk balik pnye pasal,dgn pantas n semangat kami buat.smntre ktowg ngh wt aktvti brsihkn brg2 2,akk n abg fasi pggl gunung by gunung utk d nilai 4 mrkh kami semue.ktowg abs aktvty nie dlm kol 3.mse kol3 b4 blk 2,ktowg salam sbgai tnde prpshn kt fasi,lctrer n kwn2 kami..:)time 2 agk sdh gk la sbb sume nk blk universiti n kolej msg2 kn.yelah walaupon sepanjang kem mmg xtahan dgn aktiviti n jadual yg amat padat,tu semue akan jd kenangan dalam idup kite kan.huhu.mmm final camp kt tasik chenderoh,perak nie bnyk ajar aku.aku nk ucapkn ribuan terima kasih kpd en.Hisyam lecturer aku yg ajar aku sbjek outdoor recreation nie,sbb bg pluang utk aku timba pgalman yg xkn aku lpe kan n x lupe kpd lctrer laen mse kt camp 2,abg n akk fasi n rakan2 sekalian,jse n pgrbanan korang semua aku x kn lupe,n trima ksih kerana banyak membntu aku sepanjang kem nie.:)

No comments: