Monday, January 10, 2011

FINAL CAMP ! CUAK+EXCITED = ???

selamat bertemu kembali..mm kuliah dah masuk minggu ke 2..semua dah makin sibuk..assigment dah bertambah..tp yang paling pasti&paling ditakuti FINAL KEM yang bakal menjelme dalam 3minggu lagi..td mase perjumpaan fareed ade story sikit pasal gambaran mase final kem nnt..cite2 fareed tu sume diadaptasi dari pengalaman senior2 kite yang dah lalui final kem nie..kite semue akan d pressure,marah n mcm2 lagi..kire dlm mse seminggu tu mmg mental especially kene fit lah..then semangat setiakawan,tolong-menolong antare satu same lain tu perlu ade..kalau xde kerjesame antare kite silap-silap boleh gaduh..aku hope student dari UITM xde yang cmtu ok..aishh aku pon xtau ape pasaan aku skrg..tp nk xnk kite sume kene lalui jgk kan..aku doa kite semue dapat abeskan kem nie dgn jayenye n semue akan jalan dgn lancar..make En.Hisyam n lecture lain bangge dgn kite ok..UITM BOLEH!!cewahhhh.;p..sekian saje post aku utk kali nie..jumpe lagi d pos pos pos posto yang akan dtg..;)

No comments: